Renovace laku karoserie

 

Péče o lak

Nejprve Vám chceme vysvětlit, že proces strojního leštění je zásah do laku na Vašem vozidle, který se nedá opakovat donekonečna. Je to velmi tenký led, který se může prolomit. Tomuto je nutné předcházet tak, že se o lak na vozidle pravidelně pečuje. Minimálně jednou za 6 měsíců, (před a po zimě) je vhodné lak vyčistit od kontaminace vzniklé okolním prostředím a následně použít vosk, který vytvoří ochranný film. Cena vosků se odvíjí od kvality, viz. „Přírodní vosky“

Renovace laku strojním leštěním

Co je renovace laku strojním leštěním. Leštění je proces opracování povrchů, při kterém dochází k velmi jemnému odběru materiálu, řádově v mikronech. Při leštění laků automobilů ale i jiných produktů, dochází působením abraziv k velmi jemnému broušení povrchu a to až tak, že stopy po tomto mechanickém působení nejsou viditelné pouhým okem. Povrch je po tomto opracování čistý, hladký a lesklý. Hlavním účelem je zlepšení vzhledu a zvýšení kvality povrchu laku na Vašem vozidle.

Leštění lze provádět ručně nebo strojně, abrazivními nebo neabrazivními přípravky. V případě většího poškození laku se provádí několikastupňová renovace laku pro vyšší účinnost. Před leštěním je nutné lak vyčistit, viz. (příprava před voskováním).

Samotné leštění je velmi náročný zásah do laku z hlediska technologie a je kladen velký důraz na zkušenosti, protože v opačném případě můžete lak nenávratně poškodit. Je nutné používat profesionální vybavení počínaje měřičem vrstvy laku, leštičky s přesným nastavením otáček, přes sady leštících kotoučů různých tvrdostí až po kvalitní leštící pasty.

Pracovní prostory jsou nezbytnou součástí procesu, kde dochází k velmi jemné opravě, jakou je leštění. Prostor mezi vozidlem a stěnami musí být alespoň dva metry, některé typy chyb je možné vidět pouze pod určitým úhlem a z určité vzdálenosti. Další podmínkou je bezprašnost, která je nezbytná při leštění. Nečistoty z okolí mohou během leštění působit jako abrazivní a takto může dojít poškození povrchu. V neposlední řadě je potřebné dokonalé světlo. Světla jsou hlavním nástrojem pro detekci chyb, samotnou chybu je totiž na povrchu bez správného osvětlení těžko najít. Plocha vozu má víc jak deset metrů čtverečních a zkontrolovat ji bez vhodného osvětlení je nemožné.

Po ukončení celého procesu leštění je nutné lak uzavřít protekcí neboli voskováním pro stálost povrchu a jeho ochranu.

Nabízíme:

Ruční mytí aut Šantovka

  • Ruční mytí aut Šantovka
  • Proč mýt vozidlo ručně?
  • Mytí a čištění exteriérů i interiérů vozidel
  • Důležitý je také výběr autošampónu.
  • Péče o pneumatiky
  • Interiér – luxování a péče o plasty
  • Příprava před voskováním
  • Voskování – protekce
  • Syntetické vosky
  • Přírodní vosky
  • Renovace laku karoserie strojním leštěním

Vyzkoušejte nás

Vyzkoušejte nadstandardní kvalitu našich služeb. Než si nakoupíte, bude Vaše auto čisté.

Share This